Przeglądasz ofertę jako gość. Jeżeli jesteś klientem B2B to zaloguj się, aby poznać cały asortyment oraz indywidualne ceny.

  1. Co nie podlega reklamacji?

    Szczegółowy zakres gwarancji znajdziesz w przekazanej z produktem instrukcji obsługi.
    Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne i chemiczne oraz inne powstałe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwowania i przechowywania produktu.
    Ochronie gwarancyjnej nie podlegają:

    • regulacje urządzenia opisane w instrukcji np.: przerzutek i hamulców,
    • dokręcenia połączeń śrubowych,
    • centrowanie kół,
    • likwidacja luzów w piastach i pedałach,
    • wymiana elementów ulegających naturalnemu zużyciu w trakcie ich użytkowania, takie jak:
      • opony,
      • dętki,
      • siodła,
      • żarówki,
      • okładziny hamulcowe,
      • łańcuch,
      • linki,
      • wolnobiegi i kasety,
      • tarcze zębate,
      • amortyzatory itp.
  2. Czego nie obejmuje gwarancja
    1. Gwarancja nie obejmuje użycia roweru w sytuacjach nietypowych, w zawodach i/lub w celach komercyjnych oraz w celu innym niż ten, do którego rower został zaprojektowany. Właściciel roweru traci uprawnienia do gwarancji w chwili wprowadzenia zmian konstrukcyjnych w rowerze i/lub podmiany podzespołów na inne niż te zgodne z pierwotną specyfikacją roweru
    2. Gwarancja nie obejmuje:
      • użycia urządzenia w sytuacjach nietypowych i nieujętych w karcie reklamacji lub w sposób jednoznaczny wykluczonych w instrukcji urządzenia (np.: będących wynikiem poruszania się hulajnogą podczas deszczu, czy po mokrych nawierzchniach);
      • użycia urządzenia w rywalizacji sportowej;
      • użycia urządzenia w celach komercyjnych;
      • użycia urządzenia w celu innym niż ten, do którego urządzenie zostało zaprojektowane;
      • napraw i modyfikacji dokonanych przez osoby, firmy, serwisy nie mające autoryzacji producenta;
      • napraw, wymiany obudów, opon, felg, dętek wraz z wyposażeniem;
        instalacji i konserwacji, przeglądów i czyszczenia, usunięcia zanieczyszczeń, zabrudzeń, zarysowań i otarć oraz - wytarć napisów ostrzegawczych i instruktażowych;
      • urządzenia wykorzystywanego w działalności wynajmu;
      • czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
  3. Co PRZYGOTOWAĆ by szybko i łatwo zgłosić reklamację?
    1. Przygotuj dokumenty, które otrzymałeś razem z hulajnogą/rowerem.
      Przyspieszy to wypełnienie formularza zgłoszeniowego, czyli:
      • dowód zakupu: fakturę lub paragon,
      • instrukcję obsługi,
      • kartę gwarancyjną.
    2. Spisz nr seryjny hulajnogi/roweru.
      • Hulajnogi elektryczne:
        Znajdziesz go nabity lub naklejony na ramie od boku pod nieruchomym podestem. Jeśli podest jest ruchomy otwórz ją i sprawdź na ramie przy kolumnie kierowniczej.

        complaint-1.webp complaint-2.webp

      • Rowery:
        Znajdziesz go nabity u dołu główki ramy lub od spodu ramy przy suporcie (pod mufą suportu)

        complaint-3.webp

    3. Zrób zdjęcia lub skan dokumentu zakupu.
    4. Zrób zdjęcia lub filmik ilustrujące:
      • problemy w działaniu hulajnogi/roweru,
      • nr seryjny urządzenia (zdjęcie)
      • ogólny wygląd hulajnogi z każdej strony (w przypadku szkód w transporcie będziemy wiedzieć co zostało uszkodzone).
    5. O ile to możliwe, w przypadku hulajnóg elektrycznych i rowerów elektrycznych dołącz zdjęcia włączonego wyświetlacza: pokazującego pojawiąjący się numer błędu (o ile występuje) oraz pokonany dystans.
  4. Gdzie i jak zgłosić reklamację?

    Zgłoś reklamację wypełniając formularz dostępny na stronie: bottari.pl/reklamacje-czesci-zamienne
    Pomoc w wypełnieniu reklamacji otrzymasz dzwoniąc od 8:00 do 16:00 pod nr: 46 858 28 93
    UWAGA! Nie wysyłaj produktu do czasu otrzymania maila z planowanym procesem reklamacji (o tym w punkcie 5).
    Postępuj zgodnie z informacjami zawartymi w formularzu. Jego kompletne i dokładne wypełnienie pozwali nam szybciej zdiagnozować problem.
    Być może, uda nam się rozwiązać problem z twoim urządzeniem bez konieczności przesyłania do go nas.
    Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu wady urządzenia. Poruszanie się niesprawna hulajnoga lub rowerem niesie za sobą poważne konsekwencje nie tylko w postaci pojawienia się dalszych uszkodzeń produktu, ale także może grozić wypadkiem.

  5. Etapy i czas trwania procedury gwarancyjnej

    Po wysłaniu formularza otrzymasz mail zwrotny z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia oraz numerem zgłoszenia.
    Do 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą mailowo celem poinformowania o planowanym przebiegu procesu reklamacji.
    Jeśli będziemy mieli pytania skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
    Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni i zaczyna się od momentu, w którym reklamowany towar zostanie dostarczony do siedziby firmy.
    Czas naprawy reklamowanego towaru:

    • 14 dni – czas w jakim maksymalnie od dnia przekazania produktu do reklamacji powinna nastąpić naprawa reklamowanego towaru.
    • 30 dni - w razie konieczności zamówienia wadliwej części u producenta lub odesłania roweru / hulajnogi do naprawy u producenta.
    UWAGA!! W przypadku:
    • skomplikowanego charakteru uszkodzenia,
    • konieczności wykonania przez Gwaranta ekspertyzy w zakresie przyczyn uszkodzenia,

    termin może być przedłużony przez Gwaranta stosownie do okoliczności, nie dłużej jednak niż do 60 dni.
    Urządzenie nie podlega zwrotowi lub wymianie na nowe, gdy wady są możliwe do usunięcia. W razie konieczności wymiany części, Gwarant zapewnia je w kolorach uniwersalnych. Zastrzega sobie prawo do modyfikacji technicznej produktu wynikającej z postępu technicznego. W przypadku akcesoriów i wyposażenia w produkcie mogą zostać użyte lub wymienione komponenty tej samej klasy i jakości lub wyższej
    Po naprawie odsyłamy naprawione urządzenie lub w przypadku niemożności naprawy: wymieniamy je na nowe albo proponujemy bonifikatę cenową obiektywnie odpowiadającej obniżeniu wartości użytkowej urządzenia
    Nieuzasadnione zgłoszenia reklamacyjne, złożone do rozpatrzenia w ramach gwarancji, będą odsyłane "za pobraniem" na koszt składającego reklamację.

  6. Gdzie wysłać produkt i jak go ZAPAKOWAĆ

    Wszystkie niezbędne informacje związane z wysłaniem reklamowanego produktu otrzymasz od nas w korespondencji mailowej.
    JAK ZAPAKOWAĆ HULAJNOGĘ / ROWER DO WYSYŁKI

    1. Wyczyść hulajnogę / rower przed wysyłką. Jeśli my będziemy musieli wyczyścić hulajnogę lub rower wydłuży to czas rozpatrywania reklamacji. UWAGA! Stan czystości dokumentujemy fotograficznie po otrzymaniu produktu.
    2. Zdemontuj wyposażanie, które nie było fabrycznie dostarczone z hulajnoga/rowerem (np.: koszyk na bidon, uchwyt na telefon, sakwy). Nie chcemy, aby uległo uszkodzeniu czy zniszczeniu w transporcie. Zabezpiecz elementy mogące ulec uszkodzeniu w transporcie. Owiń je folią bąbelkową, pianką lub np. pogniecionym papierem gazetowym.
    3. Zapakuj hulajnogę/rower do kartonu. Najlepiej, jeśli będzie to oryginalny karton ze styropianowymi wypełnieniami. Jeśli będzie to karton zastępczy, hulajnoga/rower musi zmieścić się w nim cała. Zabezpiecz hulajnogę/rower by nie przemieszczała się w kartonie. Użyj do tego styropianowych wypełniaczy, folii bąbelkowej, zwiniętych gazet czy kawałków kartonów.
      Szczególnie DOBRZE ZABEZPIECZ:
      • wyświetlacz,
      • manetki,
      • błotniki
      • podpórke
      • mechanizm przerzutek
    4. Po wstępnej ekspertyzie wynikającej z Twojego opisu i przesłanych materiałów może okazać się, że wysyłka obejmie tylko jedną część lub wybrane elementy. Postępuj wówczas zgodnie z informacjami otrzymanymi z naszego działu reklamacji.
    5. W przypadku rowerów i hulajnóg elektrycznych zapakuj też ŁADOWARKĘ, KLUCZYKI oraz wszystkie akcesoria, którą otrzymałeś przy zakupie hulajnogi/roweru.
    6. Zrób zdjęcia przygotowanej paczki na wypadek zniszczenia towaru podczas przesyłki.
  7. Reklamacja jest zgłaszana pod tym linkiem: FORMULARZ REKLAMACJI

JEŚLI MASZ WĄTPLIWOŚCI przeczytaj poniższy blog, gdzie SUPER opisano przygotowanie roweru do wysyłki
https://allekurier.pl/blog/jak-zapakowac-rower

Loading...