- Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:- Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
- Prowadzący Sklep - Bottari Polska Sp. z o.o., ul. Długa 7, 96-325 Radziejowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000014233.
- Regulamin - niniejszy Regulamin określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego prowadzonego przez Bottari Polska Sp. z o.o. wraz ze wszystkimi, wymienionymi w jego treści załącznikami.
- Sklep internetowy (Sklep) - serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym: www.bottari.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
- Towar - produkty prezentowane w Sklepie Internetowym.
- Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Prowadzącym Sklep a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Kodeks Cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
- Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (DZ. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów - ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Konto - prowadzone dla Klienta przez Prowadzącego Sklep pod unikalną nazwą (login) konto będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym: www.bottari.pl
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep internetowy, działający pod adresem internetowym: www.bottari.pl, prowadzony jest przez Bottari Polska Sp. z o.o., ul. Długa 7, 96-325 Radziejowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000014233.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu internetowego;
- warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach Sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.
- W celu korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu. Korzystanie z usług Sklepu internetowego wymaga korzystania z przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji minimum 8.0, Mozilla Firefox w wersji minimum 24.0, Google Chrome w wersji minimum 32.00 lub kompatybilnej, z włączoną opcją cookies, o rozdzielczości ekranu przynajmniej 1024x768 pikseli.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.bottari.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.
- Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
- Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- Prowadzący sklep może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu internetowego,
- dopuści się zachowań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Bottari Polska Sp. z o.o.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Bottari Polska Sp. z o.o.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla sklepu Bottari Polska Sp. z o.o.,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą z Prowadzącym Sklep dotyczącą Konta, w każdym czasie poprzez wypełnienie Formularza obejmującego oświadczenie o rozwiązaniu umowy – stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Prowadzący sklep jest w trakcie realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
- Procedura zawarcia Umowy sprzedaży.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.bottari.pl, dokonać wyboru towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdzam zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- wybranej metody płatności,
- wybranego sposobu dostawy.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku "Potwierdzam zamówienie".
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Prowadzącym Sklep Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem zapłaty Ceny i odbioru Towaru pod adresem wskazanym przez Klienta.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Dostawa.
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Koszty dostawy określone są w Warunkach Sprzedaży, stanowiących Załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 4 dni roboczych licząc od daty informacji o pozytywnym statusie transakcji – przy płatności internetowej lub od daty wpływu zamówienia – przy płatności za pobraniem lub przy odbiorze.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.bottari.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Ceny i metody płatności.
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
- Klient ma możliwość uiszczenia należności:
- przelewem na numer konta bankowego:
PL 78 1160 2202 0000 0005 2376 8651
Bottari Polska Sp. z o.o., ul. Długa 7, 96-325 Radziejowice
Tytuł przelewu: nr zamówienia. - ePrzelewem: BLIK, Płacę z Inteligo, Eurobank płatności online, Płać z ING, mTransfer, Przelewy24, Przelew z BPH, Crédit Agricole przelew online, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, Deutsche Bank Polska S.A., Bank Pocztowy, BS Wschowa, Plus Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.
- kartą płatniczą – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic,
- za pobraniem – zapłata następuje gotówką przy odbiorze Towaru,
- przy odbiorze – zapłata następuje gotówką przy odbiorze Towaru w siedzibie firmy.
- przelewem na numer konta bankowego:
- Uprawnienie do odstąpienia od umowy.
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 3 do Regulaminu, na piśmie, w terminie 14 dni wysyłając je na adres poczty elektronicznej: reklamacje@bottari.pl
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku:
- Towarów przygotowanych na specjalne zamówienie Klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
- Towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłączne z innymi rzeczami.
- Towarów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Usług, jeżeli Prowadzący Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Prowadzącego straci prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na poniższy adres: Bottari Polska Sp. z o.o., ul. Długa 7, 96-325 Radziejowice.
- Zwrotowi podlega jedynie Towar pełnowartościowy i nieuszkodzony.
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu oraz w miarę możliwości zawierać instrukcje i inne dokumenty, jeśli zostały przesłane wraz z Towarem.
- Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient.
- Zwrot należności za zwracany produkt nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia Towaru na adres wskazany w pkt. VII.4.
- Reklamacje dotyczące Towarów.
- Prowadzący Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta, zaś w odniesieniu do Umów sprzedaży zawartych przed dniem 25 grudnia 2014 roku w zakresie określonym Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres poczty elektronicznej: reklamacje@bottari.pl. Prowadzący sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni licząc od momentu otrzymania reklamowanego Towaru wraz z dokumentem potwierdzającym jego zakup, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Prowadzący sklep internetowy nie jest producentem towarów.
- Zmiany Regulaminu.
- Prowadzący Sklep może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Prowadzącego Sklep, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w Sklepie internetowym zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
- Klient przy pierwszym logowaniu w Sklepie internetowym licząc od chwili wejścia w życie zmian zostanie powiadomiony o takich zmianach.
- Klient ma prawo odmowy akceptacji nowej wersji Regulaminu. Oświadczenie Klienta w tym zakresie może zostać złożone w formie e-maila przesłanego Prowadzącemu Sklep w ciągu 14dni od daty pierwszego logowania licząc od chwili wejścia w życie zmian. Niezłożenie przez Klienta oświadczenia o odmowie akceptacji nowej wersji Regulaminu w wymaganym terminie traktuje się jako jej zaakceptowanie.
- Odmowa akceptacji nowej wersji Regulaminu skutkuje wygaśnięciem zawartej z Klientem umowy o świadczeniu usług elektronicznych i w konsekwencji likwidacją Konta Klienta oraz jego wyrejestrowaniem z serwisu internetowego oraz usunięciem z serwisu jego danych osobowych.
- Postanowienia końcowe.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy podmiotem prowadzącym Sklep internetowy a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Jednakże Klient będący konsumentem, w pierwszej kolejności, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy podmiotem prowadzącym Sklep internetowy a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę podmiotu prowadzącego sklep internetowy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Przeglądasz ofertę jako gość. Jeżeli jesteś klientem B2B to zaloguj się, aby poznać cały asortyment oraz indywidualne ceny.