Przeglądasz ofertę jako gość. Jeżeli jesteś klientem B2B to zaloguj się, aby poznać cały asortyment oraz indywidualne ceny.
EMME 4 SLI to ostateczna synteza całego doświadczenia Reparto Corse, doskonałe połączenie technologii, know-how i testów na trasach wyścigowych. Ten model, doskonalony w czasie pod znakiem integracji, jest niezrównany pod względem prowadzenia, komfortu i lekkości. Rama wykonana w technologii MONOLITH - WSZYSTKO W JEDNYM KAWAŁKU, eliminując wszystkie punkty łączenia, aby uzyskać prawdziwą jednolitą ramę monokokową. To, połączone z technologią formowania EPS, która zapewnia gładką i jednolitą wewnętrzną powierzchnię rur, pozwala uzyskać najlżejszą, najbardziej responsywną i komfortową ramę w historii. Doskonała i kompletna integracja kabli wewnątrz ramy oraz większy przekrój rury sterowej zapewniają bezprecedensową sztywność i stabilność prowadzenia. Zaprojektowany z zawodowcami - dla Ciebie.
TECHNOLOGIA MONOLITH
Technologia produkcji ramy MONOLITH pozwala, dzięki specyficznej konfiguracji formy, na uzyskanie jednej rzeczywistej monokokowej struktury, całkowicie pozbawionej punktów złączenia między przednią a tylną częścią ramy. Dzięki jednolitej dystrybucji włókien węglowych na całej długości ramy, elastyczność i reaktywność są podniesione do najwyższych poziomów, jednocześnie zmniejszając wagę.
OИE RR FULL CARBON INTEGRATED
Nowy karbonowy, zintegrowany kokpit OИE RR został zaprojektowany dla profesjonalnego świata wyścigów szosowych. Mostek i kierownica są zintegrowane w jedną strukturę, która zapewnia maksymalną integrację kabli, z wyraźną przewagą pod względem sztywności, komfortu i rekordowej aerodynamiki. Waga 430 gramów.
DOSTĘPNE ROZMIARY: 420 x 90/100 - 440 x 90/100/110/120 - 460 x 110/120
POWIĘKSZONA GŁÓWKA RAMY
Dzięki zwiększeniu główki ramy o 1,5", uzyskano 23% wzrostu sztywności z przodu, co skutkowało poprawą stabilności jazdy, zwłaszcza podczas zjazdów z dużymi prędkościami.
WYDAJNA GEOMETRIA
Geometria ramy została udoskonalona w celu uzyskania krótkiej i reaktywnej dolnej rury tylnego trójkąta, co pozwala na wykorzystanie całej siły pedałowania przenoszonej na tył bez utraty mocy.
DOSTĘPNE ROZMIARY
Bottecchia EMME 4 SLI dostępna jest w 5 rozmiarach ramy: 44, 47, 51, 54 i 57
KOLORY
Możemy wybierać spośród 7 dostępnych malowań:
- C6 matowy czarny - prisma
- C7 matowy czarny - błyszczący zielony
- 86 grafitowy
- C3 czarno - czerwony
- C4 matowy niebieski - jasny niebieski
- C5 czerwono - pomarańczowy
- C8 matowy czarny - błyszczący marmur (dodatkowo płatny)
Rama: | karbonowa |
---|---|
Obręcze: | Ursus Carbon TC37 dk TL |
Opony: | Vittoria Rubino Pro fold |
Rozmiar opon: | 700x25 |
Manetka: | Shimano Ultegra Di2 24s DISK |
Przerzutka przód: | Shimano Ultegra Di2 |
Przerzutka tył: | Shimano Ultegra Di2 |
Ilość przełożeń: | 2x12 |
Mechanizm korbowy: | Shimano Ultegra 52/36 |
Kaseta: | Shimano Ultegra 11/34 12s |
Hamulce: | Shimano 8170 DISK 140/160 |
Kierownica: | Deda Vinci Carbon |
Wspornik: | Deda Vinci |
Sztyca: | Deda RS Zero 27,2 |
Siodło: | SAN MARCO short wide open |
Widelec: | karbonowy |
Rower szosowy Bottecchia EMME 4 SLI Shimano Ultegra DI2 24s
-
Darmowa dostawa
Przy zakupie powyżej 300 zł -
Super rabaty
Nawet do 30% rabatu -
SZYBKA WYSYŁKA
Realizacja do 3 dni roboczych -
Szeroki asortyment
Ponad 5 tysięcy produktów
EMME 4 SLI to bezkonkurencyjne prowadzenie, komfort i lekkość.
Karbonowy frameset, elektroniczny napęd i piękne malowanie sprawiają, że nikt nie przejdzie obok tego roweru obojętnie.
EMME 4 SLI to ostateczna synteza całego doświadczenia Reparto Corse, doskonałe połączenie technologii, know-how i testów na trasach wyścigowych. Ten model, doskonalony w czasie pod znakiem integracji, jest niezrównany pod względem prowadzenia, komfortu i lekkości. Rama wykonana w technologii MONOLITH - WSZYSTKO W JEDNYM KAWAŁKU, eliminując wszystkie punkty łączenia, aby uzyskać prawdziwą jednolitą ramę monokokową. To, połączone z technologią formowania EPS, która zapewnia gładką i jednolitą wewnętrzną powierzchnię rur, pozwala uzyskać najlżejszą, najbardziej responsywną i komfortową ramę w historii. Doskonała i kompletna integracja kabli wewnątrz ramy oraz większy przekrój rury sterowej zapewniają bezprecedensową sztywność i stabilność prowadzenia. Zaprojektowany z zawodowcami - dla Ciebie.
TECHNOLOGIA MONOLITH
Technologia produkcji ramy MONOLITH pozwala, dzięki specyficznej konfiguracji formy, na uzyskanie jednej rzeczywistej monokokowej struktury, całkowicie pozbawionej punktów złączenia między przednią a tylną częścią ramy. Dzięki jednolitej dystrybucji włókien węglowych na całej długości ramy, elastyczność i reaktywność są podniesione do najwyższych poziomów, jednocześnie zmniejszając wagę.
OИE RR FULL CARBON INTEGRATED
Nowy karbonowy, zintegrowany kokpit OИE RR został zaprojektowany dla profesjonalnego świata wyścigów szosowych. Mostek i kierownica są zintegrowane w jedną strukturę, która zapewnia maksymalną integrację kabli, z wyraźną przewagą pod względem sztywności, komfortu i rekordowej aerodynamiki. Waga 430 gramów.
DOSTĘPNE ROZMIARY: 420 x 90/100 - 440 x 90/100/110/120 - 460 x 110/120
POWIĘKSZONA GŁÓWKA RAMY
Dzięki zwiększeniu główki ramy o 1,5", uzyskano 23% wzrostu sztywności z przodu, co skutkowało poprawą stabilności jazdy, zwłaszcza podczas zjazdów z dużymi prędkościami.
WYDAJNA GEOMETRIA
Geometria ramy została udoskonalona w celu uzyskania krótkiej i reaktywnej dolnej rury tylnego trójkąta, co pozwala na wykorzystanie całej siły pedałowania przenoszonej na tył bez utraty mocy.
DOSTĘPNE ROZMIARY
Bottecchia EMME 4 SLI dostępna jest w 5 rozmiarach ramy: 44, 47, 51, 54 i 57
KOLORY
Możemy wybierać spośród 7 dostępnych malowań:
- C6 matowy czarny - prisma
- C7 matowy czarny - błyszczący zielony
- 86 grafitowy
- C3 czarno - czerwony
- C4 matowy niebieski - jasny niebieski
- C5 czerwono - pomarańczowy
- C8 matowy czarny - błyszczący marmur (dodatkowo płatny)
Rama: | karbonowa |
---|---|
Obręcze: | Ursus Carbon TC37 dk TL |
Opony: | Vittoria Rubino Pro fold |
Rozmiar opon: | 700x25 |
Manetka: | Shimano Ultegra Di2 24s DISK |
Przerzutka przód: | Shimano Ultegra Di2 |
Przerzutka tył: | Shimano Ultegra Di2 |
Ilość przełożeń: | 2x12 |
Mechanizm korbowy: | Shimano Ultegra 52/36 |
Kaseta: | Shimano Ultegra 11/34 12s |
Hamulce: | Shimano 8170 DISK 140/160 |
Kierownica: | Deda Vinci Carbon |
Wspornik: | Deda Vinci |
Sztyca: | Deda RS Zero 27,2 |
Siodło: | SAN MARCO short wide open |
Widelec: | karbonowy |